خب شاید کسی که داره این وبلاگ رو میخونه با خودش بگه "چرا به خودش میگه متفاوت ؟؟ اصلا تفاوت خوب یا تفاوت بد ؟؟"

خب تفاوت خوب یا بد  رو نمیدونم !! ولی میدونم که متفاوتم

مثلا همین الان داشتم توی اینترنت برای چالشی که باهاش دست و پنجه نرم میکنم دنبال مقاله میگشتم. 

دست خودم نبود ولی به خودم میومدم میدیدم تقریبا کل مطلب رو تا آخر رفتم ولی حتی یک کلمه از مقاله رو هم متوجه نشدم !!! 

 

برای دیدن ادامه مطلب روی فلش قرمز رنگ کلیک کنین smiley

 

خب این یک نمونه کوچک از زندگی متفاوت منه که راستش یک هفته است به این تفاوت پی بردم و براش یک اسم پیدا کردم به نام "ADHD" یا  "اختلال نقص توجه/ بیش فعالی"

این یک اختلال مغزی رایج در بین کودکان و بزرگسالانه که زندگیه حدودا 5 درصد از کودکان و 2.5 درصد از افراد دنیارو تحت تاثیر قرار داده !adhd

من هم یکی از اون همون کودکان بودم که البته برای من در کودکی تشخیص داده نشد و الان در مثلا بزرگسالی () به وجودش پی بردم !

خب آیا این مساله تفاوت داشتن من رو توجیه میکنه ؟

میدونم هیچ چیزی حواس پرتی من، بی حوصله بودنم از سخنرانی های طولانی، گوش ندادنم به حرف بقیه، شلوغ بودنم و ... رو توجیه نمیکنه ولی خب شاید بتونم از این اختلال کمک بگیرم تا به شناختی از خودم برسم و بفهمم که من همه عمرم رو الکی عجیب به نظر نمیرسیدیم !! 

و  این وبلاگ توضیحی از زندگی من، برای پیدا کردن شناخت بهتر در مورد خودم  و آگاهی بیشتر اطرافیانم از این اختلال هست ( به صورت نوشتن روایت های  روزانه زندگیم)